עיצוב באנר ליוטיוב שנעשה בצורה מקצועית יכול להפוך ערוץ רגיל לכלי שיווק עוצמתי שמושך צופים ומניע אותם לפעולה. בפלטפורמה עם מעל 2 מיליארד משתמשים פעילים, עיצוב באנר ליוטיוב נעשה בצורה מקצועית הוא מה שיכול להבדיל בין ערוץ שמתעלמים ממנו לבין כזה שזוכרים ועוקבים אחריו.
עיצוב באנר ליוטיוב – למה צריך את זה?
הבאנר זה הדבר הראשון שצופים רואים כשהם נכנסים לערוץ – והוא קובע אם הם יישארו או ימשיכו הלאה. באנרים לפרסום ב-YouTube מציעים דרך ייחודית ועוצמתית להגיע ולתקשר עם קהל רלוונטי ומגוון.
איך נראה באנר ליוטיוב?
זה נראה כך:

מתוך עמוד מיתוג עסקי באתר שלי, שם באפשרותך לראות דוגמאות נוספות עם הדמיות.
כפי שניתן לראות, באנר ליוטיוב הוא שלט הכניסה לערוץ שמופיע בפריסה לרוחב. במילים אחרות, באנר הוא כרטיס הביקור לעסק שלך בתוך יוטיוב (מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם).
עיצוב באנר ליוטיוב – מה הגודל המומלץ?
המידות המומלצות הן 2560X1440 (פיקסלים)
עיצוב באנר ליוטיוב – באילו פורמטים מייצאים אותו?
- פורמט PNG – קובץ תמונה באיכות גבוהה.
- פורמט PSD (אם עובדים עם פוטושופ) – קובץ עריכה לשימוש חוזר.
עיצוב באנר ליוטיוב – מאיפה מתחילים, מה זה כולל וכיצד לעצב בעצמך?
הגדרת קהל היעד:
יש לקבוע מי הוא קהל היעד לפני יצירת הבאנר. חשוב לשקול לעומק את יעדי הפרסום שלך ואת המסר שברצונך להעביר. השפה הפרסומית נשענת על המוטיבים העיצוביים של הלוגו. המיתוג העסקי מתבצע בכל מערך השיווק: בכל הפרסומים, בכל הפלטפורמות וכל הזמן.
לבחור בגודל הנכון:
YouTube ממליץ על עיצוב באנר בגודל של 2560X1440 פיקסלים. עם זאת, הגודל האופטימלי עשוי להשתנות בהתאם למכשירים המשמשים לצפייה באנר.
לבחור רקע שמושך את העין:
הרקע של הבאנר צריך להיות מושך ויזואלית ולשקף את המותג שלך. יש לבחור צבע אחיד (אחד מצבעי הלוגו) או תמונה שמתאימה למותג ולמסרים שלך.
להוסיף את הלוגו שלך (אופציונלי):
הסעיף הזה אופציונלי היות שאת הלוגו נהוג לשים בתמונת הפרופיל של הערוץ.
קריאה לפעולה:
יש לנסח משפט שמעודד אינטראקציה בצורה תמציתית.
לשמור על זה פשוט:
להימנע משימוש ביותר מדי צבעים, גופנים או תמונות, מכיוון שהדבר עלול לגרום לבאנר שלך להיראות עמוס וקשה לקריאה. בנוסף, להשתמש בתמונות באיכות גבוהה: אם ברצונך להשתמש בתמונות בבאנר שלך, חשוב לוודא שהן מתאימות למותג שלך. תמונות לא מתאימות או באיכות ירודה עלולות לפגוע משמעותית בחשיפה של התוכן בערוץ שלך.
פינישים אחרונים:
בוחנים את העיצוב ושמים לב למראה ולתחושה הכללית, כמו גם למיקום ולגודל של הטקסט ביחס לתמונות שלך.
עיצוב באנר ליוטיוב – לבד או עם מעצב גרפי מקצועי?
ב99% מהמקרים כשמעצבים באנר ללא ניסיון מקצועי התוכן נבלע בנוף העסקים הדיגיטלי. למה זה קורה? כי ברוב המקרים התוצאה נראית פחות אטרקטיבית מבאנר שעוצב על ידי מעצב מקצועי. יתרה מזאת, יש צורך לסקרן את הלקוחות הפוטנציאליים כדי לקבל לידים איכותיים ולהתבלט בדיגיטל וזה משהו שרק מקצוען יודע לעשות.
למעשה, יצירת באנר ממיר מחייבת מיומנות רבה בהעברת מסרים, שימוש בתמונות ללא זכויות יוצרים, שמירה על שפה גרפית אחידה המותאמת למותג, הצבת אלמנטים בקומפוזיציה נכונה, שימוש בצבעים המותאמים למסך וביצוע אופטימיזציה לגודל הקובץ.
עיצוב באנר ליוטיוב – באילו תוכנות משתמשים בשביל זה?
הסטודיו שלי משתמש בעיקר בתוכנות כמו פוטושופ ו-אילוסטרייטור מבית אדובי וגם תוכנות מבוססות בינה מלאכותית. פוטושופ היא התוכנה המובילה בעולם לעיבוד תמונות, ובניית עיצובים מבוססי צילום המשמשת בעיקר מעצבים גרפיים וצלמים.
מקווה שעזרתי לך לקבל תובנות😊
אם היית רוצה ליצור רושם מקצועי ברשת ולדאוג לכך שצופי יוטיוב ייחשפו לתכנים שלך כל פעם מחדש – הגעת למקום הנכון.
יצירת רושם של מקצוען מתחילה בעיצוב באנר מקצועי שתופס את תשומת הלב של הצופה ומסקרן אותו להמשיך להתעמק במותג שלך. אשמח להיות זה שמעצב עבורך באנר שאף לקוח לא יוכל להתעלם ממנו. אם זה נשמע לך מתאים מזמין אותך לגלול עוד קצת למטה ולהשאיר לי את הפרטים שלך. אעשה השתדלות לחזור אליך בהקדם.

