מאמר בנושא פתיחת דף עסקי בפייסבוק 2025 עם טקסט על גבי התמונה

פתיחת דף עסקי בפייסבוק 2025: מדריך שלב אחר שלב 

יצא לי להיתקל במגוון רחב של דפים עסקיים שעסקים הקימו בכוחות עצמם. הם עשו זאת מבלי לבצע אופטימיזציה לדף. כלומר, אותם עסקים פשוט הזינו את שם העסק שלהם. לאחר מכן, רשמו כמה מילים. לבסוף, שמו תמונות לא רלוונטיות ופרסמו את הדף. כתוצאה מכך, נוצר מצב שלא הגיע אף מבקר לעמוד. 

אין ספק שסיטואציה כזאת יכולה לתסכל עסקים המעוניינים לקדם את העסק שלהם דרך הפלטפורמה. קטע שגם ב2025 אין מדריך רשמי מטעם פייסבוק. כזה שמנחה עסקים לא טכנולוגיים כיצד לשווק את עצמם בפלטפורמה.

שלב 1: להתחבר לחשבון הפייסבוק שלך 

פייסבוק מצפה שהחשבון יהיה פעיל למשך תקופה לפני שמתחילים להשתמש בו ככלי פרסומי.

שלב 2: פתיחת דף עסקי בפייסבוק 2025  

לאחר שהתחברת לחשבון, יש ללחוץ על התפריט ולמצוא כפתור שנקרא "דפים". שם יבקשו ממך לרשום שם העסק, תיאור אודותיו, להגדיר קטגוריה ואז ליצור את העמוד.  בתוך הדף העסקי, יציעו לך לשים 2 תמונות: 

  1. תמונת פרופיל – בדרך כלל לוגו העסק, אך אפשר גם תמונה ייצוגית שלך.  

שלב 3: השלמת מידע בסיסי בפייסבוק

כעת נחזור לשלב 1, לאזור שבו הגדרנו את הפרטים על העסק. בשביל להפוך את הדף העסקי שלך לנכס אינטרנטי מניב, עליך לבצע את הפעולות הבאות:

סימולציה: דף עסקי בפייסבוק לחוקר פרטי 

 כאן עליך לבחור תחום שהוא יחסית רחב ומצד שני לא משהו נישתי בשביל לא להגביל את עצמך לשירות בודד מתוך מגוון שירותים שהעסק מציע.  

אם החלטת מראש להתעסק בנישה ספציפית מתוך תחום רחב, זה משהו אחר. אם זה המצב, אני כן ממליץ לך להכניס גם כאן את אותה מילת מפתח פופולרית בשביל להתקדם בתוצאות החיפוש. 

  1. להטמיע את כתובת אתר האינטרנט שלך – מומלץ לשים בדף העסקי את כתובת אתר האינטרנט שלך בשביל שמבקרים יוכלו לגשת אליו בנוחות ולהתרשם מהתוכן שבו.  

בנוסף, ניתוב הגולשים מתוך פייסבוק לאתר האינטרנט שלך יועיל לקידום האתר בגוגל. דירוג האתר מושפע מפופולריות ולכן ככל שלאתר שלך יהיו יותר כניסות, כך הדירוג שלו בתוצאות החיפוש יעלה בהתאם.  

זאת, בהנחה שהמבקרים שהופנו לאתר שלך באמת התעניינו בתוכן המוצג ולא נכנסו רק לכמה שניות מתוך סקרנות.  

שלב 4: יצירת שם משתמש קליט וזכיר

שלב 5: הוספת לחצנים לדף עסקי בפייסבוק

מתחת לתמונת הנושא שלך ישנם לחצנים המאפשרים למשתמשים לגשת בקלות לתוכן המוצג ככפתור מסוים. ישנם כפתורי קריאה לפעולה כמו "צור קשר", או כפתורים המעודדים רכישה כמו "קנה עכשיו" (אם יש לך אתר חנות).  

חשוב מאוד להתאים אישית את הלחצנים שלך ולהסיר כפתורים לא רלוונטיים או כפתורים שלא ממצבים אותך כעסק בעל מוניטין. למשל, אם הדף שלך לא מדורג עדיף להסיר את כפתור הביקורות בשביל שמבקרים לא יחשבו שהם הפיילוט ושאין לך עדיין פניות מלקוחות.  

שלב 6: עריכת תכונות הדף 

ישנן תכונות נוספות שמאפשרות למשתמשים להגיב או לפרסם רק אחרי אישור שלך. בעיניי זו האופציה האידיאלית לעסקים קטנים שאין להם זמן לתחזק את המדיה בכל רגע נתון.  

כך יעלה בידך לבדוק את תכני המשתמשים לפני העלאתם ולקבוע אם לאשר אותם או לא. יתרה מכך, באפשרותך לקרוא תגובות לפוסטים שלך לפני שהם מוצגים לכולם, ובזמן הזה, להחליט אם לתת להן להתפרסם או לא. מעבר לכך, זה יקנה לך זמן לסגנן תשובה רשמית מבלי שיופעל עליך לחץ להגיב מהר. 

שורה תחתונה, זה מבטיח שהתדמית העסקית תיבנה בדיוק כפי שתכננת מבלי שיהיו הפתעות בדרך.  

שלב 7: פרסום הפוסט הראשון שלך 

אחרי שבנית את כל התשתית, זה הזמן להעלות את הפוסט הראשון שלך. בדרך כלל, פוסט ראשון הוא פוסט היכרות עם עסק. כלומר, עליך להעלות פוסט מעוצב המכיל את שם העסק שלך ותיאור קצר אודותיו. יתרה מכך, תוכן הפוסט צריך להציג את המוצרים או השירותים שלך.

יש ללחוץ כאן כדי לראות דוגמאות לפוסטים מעוצבים.

עליך לוודא שהעסק שלך מספק למבקרים את כל המידע החשוב אודותיו בשביל שהם ידעו באלו מקרים לפנות אליך.  

שלב 8: להזמין חברים 

זה השלב שבו מזמינים אנשים לאהוב את הדף. אני ממליץ לך להזמין את כולם, לא משנה אם הם מאופיינים כלקוחות פוטנציאליים או לא, העיקר שלדף תהיה תשתית שממנה רק אפשר לצמוח.  

אם יהיו משתמשים צרי עין שרק יחפשו להזיק לתדמית שלך מרוע טהור ולא משום שהייתה להם חווית שירות לא נעימה, ניתן להסיר אותם מהדף העסקי. עם הזמן יהיה אפשר להחמיר יותר עם הסלקציה של מי שנכנס לדף ומי שלא. האידיאל הוא שהדף יהיה מורכב מאנשים בעלי מאפייני אישיות של הלקוח הכי טוב שיכול להיות לך.  

אפשר להתחיל לנתח את הנתונים מהרגע שהדף שלך צבר פופולריות. כלומר, ממתי שהבחנת שמבקרים חדשים מגיעים אליך. יש פיצ'ר שנקרא Facebook Insights והמדדים שלו מאפשרים לבחון את הצלחת מאמצי השיווק שלך.  

אז מה למדנו היום? 

  1. למדנו שתמונת הפרופיל ותמונת הנושא משפיעות על התדמית העסקית. משמע, אם שמת תמונת פרופיל ייצוגית ותמונת נושא מדויקת, קיים סיכוי טוב יותר שיעלה בידך לעשות רושם חיובי על הלקוח. 
  1. הבהרתי לך כמה חשוב להגדיר תכונות לדף בשביל להגביל הרשאות למבקרים. דיברנו על כך שבזכות הגדרת תכונות מראש עסקים יצליחו להיות בבקרה מלאה על המתרחש בעמוד העסקי שלהם. 
  1. לימדתי אותך איך צריך להיראות פוסט ראשון בדף העסקי. דיברנו על כך שצריך להעלות פוסט מעוצב וגם הדגשתי מה התוכן שמוכרח להיות בו.  
  1. לבסוף, דיברנו על הצעד הבא שצריך לעשות אחרי שהתשתית מוכנה. נכנסנו לנושא הזמנת חברים לדף העסקי והסברנו בדיוק איך לנהל את זה בצורה נכונה. יתרה מכך, התעמקנו בנושא ניתוח ואופטימיזציה של הדף בהקשר של פרסום ומיקוד לקהלים ספציפיים.  
     

יש לך את כל הכלים הנרדשים בשביל לצאת לדרך. קיבלת ממני ארגז כלים עשיר שיסייע לך להצליח לבנות קהילה של לקוחות נאמנים באמצעות ניהול דף עסקי בפייסבוק בצורה נכונה. אם הרגשת שהמדריך הזה לא סגר לך את כל הפינות או התקשית לעקוב אחר ההנחיות – מזמין אותך לפנות אליי 😊 

אשמח לסייע לך לבנות קהילה של לקוחות שנרגשים מכל פרסום שעולה בדף העסקי שלך. פנייה אחת מפרידה בינך לבין החזון הזה.  

תמונת אווירה למאמר בנושא פתיחת דף עסקי בפייסבוק 2025 עם כיתוב של מילת המפתח.
דילוג לתוכן