תמונה ראשית למאמר בנושא משפטי מכירה עם מילת המפתח מוטבעת על גבי התמונה.

משפטי מכירה וציטוטים לחיסול התנגדויות:  

אם הגעת לכאן כדי למצוא משפטי מכירה נדושים כמו "אני לא רק מוכר מוצר, אלא מוכר סגנון חיים", אז צר לי לאכזב אותך: משפטים כאלה לא יהיו פה.
מה כן יהיה פה? 
ציטוטים מפי אנשי המכירות הטובים בעולם במטרה לספק לך קווים מנחים שיסללו את הדרך שלך לעבר ההצלחה. מעבר לכך, אעניק לך במתנה טיפים מחתרתיים שפותחו ע"י כרישי מכירות בקנה מידה עולמי. 

משפטי מכירה וציטוטים:  
 

  1. "הצלחה במכירות היא תוצאה של משמעת, מסירות והקרבה" – תומס נ. קארות'רס. 
  1. "אנשי המכירות הטובים ביותר הם אלה שיודעים להקשיב ולשאול את השאלות הנכונות" – בריאן טרייסי. 
  1. "אם אתה לא דואג ללקוח שלך, המתחרה שלך יעשה זאת במקומך" – בוב הווי. 
  1. "אנשים קונים מאנשים שהם אוהבים וסומכים עליהם" – זיג זיגלר. 
  1. "איש מכירות טוב יכול למכור כל דבר, אבל איש מכירות גדול יכול למכור את עצמו" – פרנק בטגר. 
  1. "המפתח למכירה מוצלחת הוא הבנת הצרכים של הלקוחות שלך ואספקת פתרון לצורך שלהם" – הארווי מאקי. 
  1. "אנשי המכירות המצליחים ביותר הם אלה שתמיד לומדים ומסתגלים". – ג'יל קונרת' 
  1. "מכירה לא נועדה בשביל לשכנע מישהו לקנות משהו שהוא לא רוצה, אלא לעזור לו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור עצמו" – לא נמצא מחבר המשפט המקורי, אך מדובר במשפט עוצמתי שזכה להערכה רבה מצד הגדולים ביותר בתחום.  
  1. "כדי להיות איש מכירות מצליח, אתה חייב להיות מסוגל להתמודד עם דחייה ולהמשיך להתקדם" – לא ידועה זהותו של איש המכירות שחיבר את המשפט הזה, אולם המשפט הזה הוא המוטו של כל איש מכירות מצליח.  
  1. "המפתח למכירה הוא בניית אמון עם הקהל וחינוכו" – סיווה דוואקי. 
  1. "הדבר הכי חשוב במכירות הוא לא מה אתה אומר, אלא איך אתה אומר את זה" – גרנט קרדון. 
  1. "המכירות תלויות בגישה של איש המכירות, לא בגישה של הלקוח הפוטנציאלי" – וויליאם ק. סטון. 
  1. "אנשי מכירות מצליחים מתמקדים בבניית קשרים ארוכי טווח, לא רק בביצוע מכירה מהירה" – לא אותר מחבר המשפט המקורי, אך גם המשפט הזה זכה לקונצנזוס מלא מצד אנשי המכירות המובילים בעולם. 
  1. "אנשי המכירות הטובים ביותר הם אלה שיכולים ליצור תחושת דחיפות מבלי לשדר לחץ" – גם כאן לא ידועה זהותו של הוגה המשפט המקורי, אבל יש הסכמה פה אחד מצד אנשי המכירות.   
  1. "אמנות המכירה היא אמנות הסגירה" – זיג זיגלר.

משפטי מכירה: טיפים לשכנוע 

חיבור עם לקוח לפני חיבור משפטי מכירה

כפי שזיגלר אמר: "אנשים קונים מאנשים שהם אוהבים וסומכים עליהם" (סעיף 4). 

משפטי מכירה: אסרטיביות VS. אגרסיביות

להתעקש בצורה אלגנטית מבלי ללחוץ. 

משפטי מכירה מנצחים מתמקדים בתועלות והשימושים

במקום להגיד "המוצר שלי מעולה ואיכותי", להסביר ללקוחות למה הוא כזה.   

לפתח רעב תמידי לחקר התחום

להשתתף בהדרכות, לקרוא ספרים ולחפש תשובות ממנטורים מובילים. 

לא לפחד לשמוע לא

הצלחה במכירות דורשת סבלנות והתמדה.  

לא לתרץ 

להיות כנים ושקופים עם הלקוחות. בניית אמון קריטית להצלחה ארוכת טווח במכירות. 

משפטי שכנוע: טיפים גנריים 

להגדיר יעדים ברורים לפני חיבור משפטי מכירה

לדעת מה ברצונך להשיג לפני ניסוח משפטי מכירה. 

להפגין חיוביות 

להאמין בעצמך, בדרך שלך וביכולת שלך להצליח בנתיב שבחרת. 

למצוא שותף לדרך

שיתוף פעולה עם קולגה יכול לספק לך 'יתרון לא הוגן' בתחרות.

לתרגל משמעת עצמית וניהול זמנים

לצורך העניין, תעדוף שמסווג את סוגי הלקוחות הקיימים.

למשל, לתעדף התקשרות עם לקוחות שמשלמים לך המון על פני יצירת קשר עם לקוחות שמשלמים לך מעט.  

משפטי מכירות: טלמרקטינג

נטרול התנגדויות בטון רגוע ומקצועי

להקשיב היטב לחששות של הלקוח ולהגיב באמפתיה והבנה.

לקיים עם הלקוחות שיחות קצרות וענייניות

לכבד את זמנו של הלקוח ולהימנע מלהגיע למצב של ניהול שיחות אל תוך הלילה. 

לעשות טסטים

לא לפחד לנסות תסריטים חדשים או לאמץ גישות שונות. בסופו של דבר, אנחנו לא רובוטים ולא חייב להיצמד לתסריט.

לסיכום:

לא משנה אם העסק שלך עוסק בשיווק דרך הטלפון, במכירות פרונטליות או שמעלה תוכן המכיל משפטי מכירה לאתר: העקרונות שקיבלת ממני במתנה במדריך הזה תקפים לכל אחד מהתחומים שציינתי. 

ממליץ לך בחום לתרגל את התאוריה שנלמדה במדריך הזה על לקוחות בשטח, אחרת כל המידע שקראת לא יבוא לידי ביטוי. המטרה שלי בסוף זה שכמה שיותר עסקים יצליחו לצאת מהמשבצת התחרותית שלהם מבלי שיצטרכו לרדוף אחרי הלקוחות כל פעם מחדש.  

אז מקווה שעזרתי לך לקבל תובנות😀
מתקשה "לתבל" את הטקסט בעצמך? 

אשמח לעזור לך למצוא את התיבול הנכון☺️ 
אנסח עבורך טקסט שיזמין גולשים חדשים להכיר את העסק שלך לעומק ולהתעדכן בבשורה העסקית שלך. אם זה נשמע לך מתאים, כל שנותר זה רק לגלול קצת למטה ולהשאיר פנייה. מהרגע שלחצת על שליחה זה רק עניין של זמן עד שנדבר.

תמונת אווירה למאמר בנושא משפטי מכירה עם מילת המפתח מוטבעת על גבי התמונה
דילוג לתוכן