מאמרי תוכן

פרסום בגוגל לעסקים: סקירת אסטרטגיות קידום וההבדלים ביניהן
פרסום בגוגל לעסקים יכול להיות אתגר משמעותי, במיוחד עם התחרות שרק הולכת וגוברת במרחב הדיגיטלי. כיום, ניתן לעשות שימוש בפלטפורמות דיגיטליות שונות כדי להגיע לקהל לקוחות רחב יותר. פלטפורמה כזו היא גוגל, שלה מספר גישות פרסום זמינות ונשאלת השאלה: איזו גישה כדאי לאמץ כדי לקדם את העסק שלך בגוגל? ישנן שלוש גישות פרסום עיקריות

פרסום בגוגל לעסקים קטנים: איך עושים את זה נכון ומגיעים ליותר לקוחות
פרסום בגוגל לעסקים הפך להיות חלק מרכזי מהפעילות העסקית, ושמיש בעיקר לעסקים קטנים שמחפשים דרכים למשוך יותר לקוחות ולהתבלט בשוק תחרותי. באמצעות גוגל ניתן להגיע בדיוק לקהל היעד שמחפש את השירות או המוצר שהעסק שלך מציע. במאמר זה נסקור את יתרונות הפרסום בגוגל ונדבר על הכלים שבעזרתם אפשר למנף את הפרסום בגוגל אדס. פרסום בגוגל

איך שפה גרפית עוזרת לעסקים למכור יותר?
99% סיכוי שבניית שפה גרפית מקצועית היא הפתרון. העסק שלך מציע מוצרים איכותיים ולמרות זאת אין לקוחות? זו בעיה שעסקים רבים נתקלים בה וזה משהו שמאוד קל לזהות ולתת לו מענה. יש שתי אפשרויות שבגללן העסק שלך חווה את הקושי הזה: 1. הלוגו לא מקצועי ובגלל זה כל המיתוג נתפס כחובבני בעיני הלקוחות. 2. העסק לא שומר על אחידות בפרסום. הסטטיסטיקות ברורות: לוקח

מה זה שפה גרפית ולמה זה חשוב לעסק שלך?
ספוילר! שפה גרפית מקצועית ואחידה היא הפתרון. יש לך עסק שעובד טוב. הוא מציע מוצרים איכותיים, שירות מעולה, ולקוחות מרוצים ממנו. אבל יש משהו שלא עובד כמו שצריך. לקוחות לא זוכרים את המותג, מתקשים להבין מה העסק מציע ובגלל זה פונים למתחרים. זה מבאס כי אלו לקוחות שחומקים מבין האצבעות. הם לא פונים למתחרים כי הם יותר טובים או משהו, אלא כי הם פשוט משדרים

קידום אתר: להפוך את האתר למכונת לידים שעובדת עבורך 24/7
עסקים רבים משקיעים המון באתר ולא רואים כלום. כמעט ואין תנועה, אין פניות, ואין לקוחות חדשים. האתר פשוט לא עושה את העבודה. הסיבה שזה קורה היא משום שהעסק לא משקיע על קידום אתר בצורה נכונה. זהו לא פתרון קסם, זה תהליך נכון שיכול להביא לעסק שלך לקוחות באופן עקבי. במאמר זה נצלול לעומק נושא קידום אתר, נבין את חשיבותו, נלמד כיצד לבצע אותו נכון, ונבחן כיצד

קידום אתר אינטרנט: בדרך לאימפריה דיגיטלית חלומית עוצרים כאן
קידום אתר אינטרנט הוא תהליך שבו הלקוחות נחשפים לנכס המקוון שיצרת. במאמר זה נדון בהמון נושאים, בין השאר נדגים כיצד צריך להיראות פוטר האתר, נדבר על AMP, שרתי אחסון, היסטוריית דומיינים, מה מדיניות הצגת תקנונים באתר בישראל, כיצד לתקן קישורים שבורים, מהו תוקף דומיין מומלץ ואיך ליצור טקסט עוגן. אבל לפני שנצלול למים העמוקים,