כשמגדירים את תחום כתיבת תוכן לקידום אתרים בתור "מאמרי SEO" או "כתיבת תוכן SEO", נוצר הרושם שהתוכן מיועד למנועי החיפוש ולא לגולשים שקוראים אותו, אף על פי שזו לא הכוונה. התוכן מיועד בראש ובראשונה עבור הקורא ומילות המפתח צריכות להופיע רק במיקום מתאים.
יתר על כן, חשוב להבין שלגוגל יש עוד שלל פרמטרים לפיהם הוא מדרג אתרים. ביניהם אלו:
- איכות התוכן: האם התוכן מעשיר את קוראיו או רק ממלא נפח בשביל לקדם את הדף בתוצאות החיפוש?
- מיצוב: האם התוכן משדר לקוראים שיש מקצוען מאחורי המקלדת?
הכווונה כאן גם מבחינת הניסוח עצמו וגם מבחינת הערך שמקבלים מהתוכן.
- ייחודיות: האם התוכן מציע פרספקטיבה ייחודית או חושף רעיונות מקוריים שטרם הופצו באינספור אתרים אחרים?
אומנות כתיבת התוכן לקידום אתרים כוללת מספר אלמנטים קריטיים. למשל, שליטה בתפעול תהליך האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), הבנת הצרכים, ההעדפות ונקודות הכאב של קהל היעד.
מימוש אסטרטגיית בניית קישורים נכנסים
קישורים נכנסים (backlinks), הם קישורים מאתרים חיצוניים המפנים אל האתר שלך. ההפניה בדרך כלל נעשית באמצעות מאמרים מתומצתים ופשוטים. מטרת הקישורים היא להפנות גולשים לאתר ולשפר את דירוגו בתוצאות החיפוש. אם היית רוצה לקרוא עוד על נושא קישורים חיצוניים ממליץ לך להיכנס למאמר הזה.
כתיבת תוכן SEO: תוכן זול ברמה ירודה או תוכן יקר ואיכותי?
ההיבט הכלכלי הוא ללא ספק שיקול
משמעותי במקרים רבים. הפער בין תוכן זול לתוכן איכותי יכול להדהים, ולעתים להגיע למאות אחוזים. מנגד צריך לזכור שאחוז ההמרה מתוכן איכותי גבוה יותר משל תוכן ברמה ירודה. יש שני צדדים
למטבע. בסוף עליך לעשות את השיקול שיותר מתאים לאינטרסים שלך.
כתיבת תוכן SEO: האם ההשקעה באמת משתלמת?
חד משמעית כן. מאמר תוכן אחד שכתבת היום יסחוף אליך לקוחות משלמים גם בעוד 10 שנים מהיום. מדובר פה בנכס אינטרנטי שלא מפסיק לצמוח ועושה זאת בהדרגה.
טווח ארוך זה אחלה אבל מה עם הכאן ועכשיו?
כטקטיקה משלימה בתמהיל העבודה הכולל, אפשר לשלב שיווק ממומן יחד עם השיווק האורגני. לדוגמה: ליצור קמפיין בגוגל שמקדם מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלך ובמקביל ליצור תוכן שמקדם בדיוק את אותם ביטויים. כך, ברגע שהעסק שלך יגיע למיקום גבוה בצורה טבעית, התקציב אט אט יוקצה אך ורק לשיווק אורגני והעסק שלך כבר לא יצטרך לדאוג לכאן ועכשיו.
כתיבת תוכן SEO: דברים אחרונים
כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט יכולה להיות הוצאה לא מבוטלת עבור עסק
המעוניין לקדם את האתר שלו, אך גם
הכרחית בשביל לאפשר לו למקסם
רווחים ולמזער עלויות.
עסקים שידעו ליצור תוכן שמותאם לקהל שלהם ולחלק את התקציב בצורה חכמה, יצליחו לסחוף לעסק שלהם לקוחות משלמים בשלט רחוק ולשמר אותם לטווח הארוך.
העסק שלך מצוין בתחומו, אבל לא מצליח לסחוף לקוחות? אשמח להיות לך לעזר😊
אדאג לבנות לך אסטרטגיה שתתאים בדיוק להעדפות שלך: בין אם הן לסחוף לקוחות משלמים ולהרוויח כאן ועכשיו או לבנות תשתית שתהפוך לאימפריה בעוד שנה וחצי מהיום.
אם אחת האופציות מתאימה, מזמין אותך לגלול טיפל'ה למטה ולהשאיר לי פנייה. אדאג לחזור אליך בהקדם!

