תמונה ראשית למאמר בנושא דף עסקי בפייסבוק. על גבי התמונה מוטבעת מילת המפתח "דף עסקי בפייסבוק".

איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק? 

הקדמה

מסך התחברות לג'ימייל בו התבקשתי להזין כתובת דואר אלקטרוני.
מסך התחברות לג'ימייל יש חץ שמצביע על הכפתור "חשבון חדש".
מסך התחברות לג'ימייל בו נשאלתי לאיזו מטרה נוצר המייל. מבין האפשרויות לשימוש שלי, בשביל הילדה שלי, לעבודב או לעסק שלי.
מסך רישום של ג'ימייל בו התבקשתי להזין את שמי המלא, שם משתמש וסיסמה.
מסך רישום של ג'ימייל בו התבקשתי לרשום מספר טלפון, כתובת מייל לשחזור החשבון, תאריך, ומגדר.
  1. כרגע מופיע המסך הזה: 
מסך התחברות לג'ימייל בו התבקשתי להסכים לשילוב נתונים בין ממשקי גוגל השונים.
  1. כעת מופיע המסך הבא: 
מתוך הממשק של גוגל הצעה להקמת גוגל לעסק שלי.
מתוך ממשק של גוגל הצעה להקמת "גוגל לעסק שלי" וחץ מצביע על האפשרות "לא עכשיו".
צילום מסך של ממשק ג'ימייל
צילום מסך של ממשק ג'ימייל וחץ מצביע על האייקון של תמונת הפרופיל.
  1. כעת יופיע המסך הבא: 
צילום מסך שבו יש חץ מצביע על הכפתור "לניהול חשבון google שלך"
צילום מסך מתוך דף הבית של ג'ימייל.
צילום מסך מתוך דף הבית של ג'ימייל וחץ מצביע על האייקון "אבטחה".
מתוך מסך אבטחה בג'ימייל חץ שמצביע על הכפתור "להגנה על חשבונך".
מתוך מסך כניסה ושחזור של ג'ימייל בו התבקשתי לאמת את הזהות ולהזין מספר טלפון ומייל.
מסך ההתחברות לג'מייל בו התבקשתי להזין סיסמה.
מסך ההתחברות לג'ימייל בו התבקשתי להזין מספר טלפון.
מסך אימות בו נשלח קוד סמס לנייד בן 6 ספרות.
מסך תודה שבו נמסר לי שהצלחת לחבר את הג'ימייל לטלפון.

מופיע כעת המסך הבא: 

מסך ההתחברות לפייסבוק

יש ללחוץ על הכפתור הירוק שנקרא "יצירת חשבון חדש" 

מסך ההרשמה לפייסבוק בו התבקשתי להזין פרטים אישיים.

לאחר יצירת החשבון, ניתן לראות את המסך הבא: 

צילום מתוך הפרופיל האישי בפייסבוק. ניתן לראות שאני נמצא בדף הבית ומימין סרגל ניווט.
צילום מתוך סרגל הניווט של פייסבוק בו יש חץ שמצביע על האפשרות "הכל".
צילום מתוך סרגל הניווט של פייסבוק בו יש חץ שמצביע על האפשרות "דפים".
צילום מסך בו ניתן לראות סרגל ניווט של פייסבוק ויש חץ שמצביע על הכפתור "צור דף חדש".
צילום מסך של פרופיל דף עסקי בפייסבוק בו מגדירים שם, קטגוריה ותיאור. מצד שמאל ניתן לראות מסך תצוגה מקדימה שמראה בלייב איך הנתונים משתקפים.
מתוך ניהול דף עסקי בפייסבוק בלשונית יצירת דף, ניתן לראות את שם העסק, את הקטגוריות ואת הביוגרפיה. חץ מצביע על האפשרות צור דף.
מתוך פרופיל דף עסקי בפייסבוק שני חצים מצביעים על:
1. תמונת נושא - כפתור שנקרא "עריכה". 
2. תמונת פרופיל - כפתור אייקון של מצלמה.
מסך עדכון תמונת פרופיל שמציע לי להעלות תמונה או להוסיף מסגרת.
מסך עם סרגל מתכוונן בציר פלוס ומינוס בשביל להגדיל או להקטין תמונה.
מסף דיאלוג שמציע לבחור תמונות מתוך גלריה, יצירת מצגת או להעלות תמונה.
מתוך פרופיל דף עסקי בפייסבוק לשונית אודות.
מתוך סרגל הניווט של הדף העסקי חץ מצביע על אפשרות "ניהול מקטעים".
חלון דיאלוג של "ניהול מקטעים" מציע לבחור קטגוריות.
תצלום מסך שמדריך כיצד להוסיף לחצן לפעולה: 
1. לחיצה על איקון 3 נקודות. 
2. הוספת לחצן לפעולה.
מסך דיאלוג שמציע לי להתאים אישית את לחצן הפעולה.
מסך שמגדיר את לחצן הפעולה. ניתן לראות שהאפשרות "שליחת הודעה" מסומנת ולכן כל מי שילחץ ישלח הודעה.
מתוך מסך "לחצן פעולה">שליחת הודעה.
מתוך פרופיל דף עסקי בפייסבוק שיתוף פוסטים.
מתוך פרופיל דף עסקי בפייסבוק שיתוף פוסטים.

פייסבוק היא פלטפורמה מצוינת ליצירת מיתוג עסקים, קידום תוכן ויראלי ויצירת קהילות עסקיות. מדובר ברשת חברתית הגדולה בעולם שבה יש אלפי לקוחות פוטנציאליים.   
 

האם דף עסקי בפייסבוק הנו פתרון יעיל עבור כל העסקים? 

תמונת אווירה בנושא דף עסקי בפייסבוק עם כיתוב של מילת המפתח.

דילוג לתוכן