במאמר הזה אדבר על איך לעשות קידום אורגני באינסטגרם. אתייחס לתוחלת החיים הקצרה של פוסט והשלכותיה על האסטרטגיה העסקית. בנוסף, אעלה שיטות מוכחות לבידול עסקי ודוגמאות של מותגים מצליחים ועוד.
מה שכן, במאמר הזה אני פחות מציג סטטיסטיקות חשובות התורמות להבנת נושא הקידום האורגני. אם זה משהו שהיית רוצה לקרוא עליו מזמין אותך לעבור למאמר אחר שכתבתי בנושא קידום אורגני בגוגל.
עם זאת, לאינסטגרם יש חסרון מרכזי אחד והוא תוחלת החיים הקצרה שיש לפוסט. בניגוד לפלטפורמות אחרות כמו יוטיוב או גוגל שפרסום בהן יכול להביא לקוחות גם למשך 5-10 שנים, פרסום באינסטגרם תקף רק לכמה שעות. לכן, עסקים המעוניינים להפיק את המיטב מהתוכן שלהם באינסטגרם חייבים להעלות תכנים באופן עקבי. מעבר לכך, חשוב להיות באינטראקציה מתמדת עם העוקבים.
קידום אורגני באינסטגרם למי זה מתאים ולמי לא?
קידום אורגני באינסטגרם מתאים לעסקים או אנשים פרטיים שמסוגלים לעמוד בקצב של האוטוריטות בתחומם ולהעלות תכנים איכותיים על בסיס קבוע, בידיעה שהתכנים יהיו חשופים לזמן מוגבל מאוד. כמו כן, קידום אורגני באינסטגרם אינו רלוונטי לעסקים שאין להם זמן להעלות תכנים באופן קבוע לפלטפורמה ולתחזק אותה או שאין מישהו שיכול לעשות זאת במקומם.
למה כדאי לעשות קידום אורגני באינסטגרם?
לאינסטגרם יש בסיס משתמשים גדול, עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים, מה שהופך אותה לפלטפורמה מצוינת עבור עסקים ואנשים פרטיים המעוניינים להגיע לקהל רחב.
מהו הנשק הסודי שלך לקידום אורגני באינסטגרם?
בידול עסקי הוא תהליך של מציאת יתרון "לא הוגן" שיוציא את המתחרים מהתמונה על ידי הדגשת הצעת המכירה הייחודית שלך (USP).
טיפים לבידול עסקי באינסטגרם:
להיות הגרר ולא הנגרר:
שימוש בטכניקות צילום יצירתיות או וידאו מקורי ולא להעתיק מהמתחרים.
להיות עקביים:
יצירת זהות מותג עקבית מאפשרת לעסקים קטנים לבדל את עצמם באינסטגרם . זה כולל שימוש בשפה גרפית אחידה: אותה טיפוגרפיה ואותו סגנון חזותי בכל הפוסטים וחומרי המיתוג. באמצעות יצירת זהות מותג עקבית, עסקים יכולים לבנות מותג יוקרה שהלקוחות לא מפסיקים להמליץ עליו.
לכוון ללב. לא לארנק:
עסקים קטנים יכולים גם לבדל את עצמם באמצעות מתן חווית שירות לקוחות יוצאת מגדרה. דוגמאות לכך: מענה מיידי לפניות של לקוחות, טיפול בתלונות וגילוי הערכה למשוב של העוקבים.
השקיעו בעיצוב:
שימוש בצילום מקצועי או וידאו, שילוב זוויות או פרספקטיבות ייחודיות, ושימוש בגרפיקה ובגופנים של המותג.
לשמור על אחידות:
זהות המותג צריכה להיות אחידה בכל החומרים השיווקיים. זה כוות את פרופיל האינסטגרם והפוסטים שמועלים ממנו. מה הכוונה בלשמור על אחידות? שימוש באותה פלטת צבעים, אותם פונטים ואותו סגנון חזותי שמתיישר עם ערכי המותג והמסרים שלך.
למצוא בעלי ברית:
אפשר לעשות אירוע משותף עם משפיען או קולגה בתחומך, להשיק מוצר חדש ביחד, לעלות ביחד לשידור חי וכאן הלאה. שיטה נוספת ויעילה מאוד בשביל לקבל חשיפה מסיבית לעסק בבת אחת היא לעשות "חילופי פרופילים".
מה הכוונה?
מצב של win-win, כל אחד מפרסם בפרופיל שלו את התוכן של הקולגה. אחרי שהכל סוכם, מפרסמים את התוכן בביו.
להציג עדויות של לקוחות וסיפורי הצלחה:
הדגשת עדויות של לקוחות וסיפורי הצלחה יכולה לעזור לך לבנות אמון עם הקהל.
4 עסקים שמצאו את הנוסחה להצלחה בקידום אורגני באינסטגרם:
Glossier:
מותג היופי Glossier בנה קהל עוקבים באינסטגרם באמצעות יצירת תוכן מרהיב מבחינה ויזואלית. הם גם מציגים באופן קבוע תוכן שנוצר על ידי משתמשים מלקוחות מרוצים, מה שעוזר לבנות אמון עם הקהל.
בדקת אם המתחרים שלך מעלים תוכן שנוצר ע"י הלקוחות שלהם?
אם לא שווה לבדוק ולראות האם כדאי לאמץ את הגישה הזאת!
מי יודע? אולי זה יהיה היתרון ה"לא הוגן" שלך.
Rothy's:
מותג הנעליים המצליח Rothy's בידל את עצמו באמצעות מסע הפרסום העקבי בפלטפורמה. אחת הסיבות העיקריות להצלחה שלו היא הצבת ערך הקיימות הסביבתית כערך עליון של החברה. Rothy's משתף פעולה עם מותגים אחרים המתמקדים בקיימות כדי להציג את הערכים המשותפים שלהם.
המוצר או השירות שלך שם דגש על קיימות? (אם כן, האם המתחרים שלך מדגישים זאת בפרסום שלהם?)
אם העסק שלך דוגל בגישת קיימות סביבתית והמתחרים שלך לא מדגישים את החשיבה האקולוגית במסרים שלהם זה גם יכול להיות בידול אמיתי לעסק שלך.
Salt and Straw:
מותג הגלידות Salt & Straw בידל את עצמו על ידי יצירת שילובי טעמים ייחודיים וחדשניים, כמו לבנדר דבש ושרבט אבוקדו ותותים. הם גם מציגים באופן קבוע תוכן מאחורי הקלעים, כמו תהליך ייצור הגלידה שלהם, כדי לתת לעוקבים הצצה למותג שלהם.
עד כמה המוצר או השירות שלך חדשני?
יש לך בלעדיות על מתכון, פטנט או שירות – למה לא לשתף אותו עם הקהל שלך?
אפשר להראות ללקוחות משהו ששונה מהנוף הסטנדרטי שאליו הם כבר אדישים. למצוא משהו שאין כמותו בארץ (או לפחות באזור שלך) ולצלם תיעוד בלעדי כדי להגניב את הקהל!
זה עוד דוגמה לנשק יום הדין שבאפשרותך להשתמש בו ביום מן הימים בשביל להשאיר את המתחרים מאחור.
Gravity Blankets:
מותג השמיכות המהולל Gravity בידל את עצמו באמצעות תוכן המתמקד ביתרונות הבריאותיים של המוצרים שלהם, כמו הפחתת מתח ושיפור איכות השינה. הם גם משתפים פעולה עם משפיענים בתחום הבריאות כדי להציג את היתרונות של המוצרים שלהם.
עד כמה העסק שלך מדגיש את התועלות והשימושים ?
במקום לדבר על המוצר או השירות שלך ולהדגיש בפני הלקוחות את הפתרון שהוא יספק להם. במקום לומר: "אנחנו מספיקים שירות טוב ואיכותי", לומר בתכלס מה הפתרון שנותנים ללקוח. אני אתן עוד דוגמה שתמחיש את הרעיון: "דומינוס פיצה – 30 דקות השליח אצלך בדלת". כל הפיצריות אומרות שהפיצה שלהן "הכי טעימה", אבל את אף אחד זה לא מעניין!
מה שמתסכל את הלקוחות (בעיקר בישראל), זה ההמתנה למשלוח.דומינוס הבינו שהזמן הוא פקטור מאוד משמעותי אצל הלקוח ולכן חיברו משפט שפותר את החסרון שיש במשלוחים.
קידום אורגני באינסטגרם – אילו תכנים בונים מערכת יחסים עם הקהל?
תוכן מעשיר:
לשתף טיפים ומדריכים הקשורים למוצר או לשירות שלך.
תוכן מתמרץ:
להציע הנחות או מבצעים בלעדיים לעוקבי האינסטגרם כדרך לתגמל את נאמנותם ולעודד מעורבות.
תוכן החושף את סביבת העבודה:
המטרה היא לשדר ללקוחות שהם שותפים להצלחה ולהראות להם דברים שלא מוצגים לכולם.
תוכן אינטראקטיבי:
להשתמש בפורמטים של תוכן אינטראקטיבי כגון סקרים וחידונים כדי למשוך עוקבים ולספק ערך בצורה מהנה שמעודדת פעולה.
תוכן מעורר השראה:
לשתף ציטוטים מעוררי השראה, סיפורי שנותנים מוטיבציה, או תוכן שמדגיש חדשות חיוביות.
תכנון נכון לקידום אורגני באינסטגרם:
לפני שמתחילים לשווק באינסטגרם יש לבצע את הפעולות הבאות:
להגדיר יעדים:
הגדירו יעדים ברורים למאמצי השיווק שלכם באינסטגרם. למשל: העלאת המודעות לעסק שלכם, הגדלת כמות המבקרים באתר שלכם או שיפור המכירות.
להגדיר את קהל היעד:
לחקור ולגלות מי הלקוחות שלך ולהכיר אותם לעומק. ככה יהיה באפשרותך לדעת בדיוק איך להעביר להם את המסר ומה הדבר שאותו הם הכי רוצים.
לפתח אסטרטגיית תוכן:
לנהל יומן תוכן, הכולל תמונות להעלאה וטקסטים.
לערוך את הפרופיל ולהפוך אותו למקצועי:
להוסיף ביוגרפיה ברורה ותמציתית, לבחור תמונת פרופיל שתואמת את זהות המותג שלך ולהשתמש במילות מפתח רלוונטיות בביוגרפיה.
שיפור מתמיד:
לנתח את הביצועים שלך באינסטגרם באופן קבוע כדי להבין מה עובד ומה לא. בהתאם לכך לבצע שיפורים לתוכן ולאסטרטגיה שלך.
קידום אורגני באינסטגרם בלבד- יכול לעבוד?
לא תמיד. אינסטגרם היא פלטפורמה מדהימה לביסוס נוכחות דיגיטלית, אך בדרך כלל לא מספיק להסתמך רק עליה לצורך פרסום וקידום. הנה כמה סיבות לכך:
לאינסטגרם יש תכונות מוגבלות:
לאינסטגרם אין יכולות שליטה נרחבות בהשוואה לערוצי פרסום דיגיטליים אחרים. לדוגמה, אין באפשרותך לכלול קישורים לחיצים בכתוביות באינסטגרם. בגלל דבר כל כך קטן העסק שלך מפסיד לקוחות שמחפשים פתרון בקליק.
אינסטגרם מבצעת המון שינויים באלגוריתם:
האלגוריתם של אינסטגרם משתנה לעתים קרובות, ושינויים אלה יכולים להקשות עליך בהגעה לקהלים חדשים.
אינסטגרם היא פלטפורמה יקרה לפרסום:
עלויות הפרסום באינסטגרם גבוהות מאוד בקמפיינים ממומנים.
פלטפורמות משלימות לקידום אורגני באינסטגרם?
פייסבוק:
בסיס המשתמשים האדיר של פייסבוק הידוע במעורבותו המוגברת מאפשר לעסקים להגיע ללקוחות דרך פיצ'רים מתקדמים כמו טרגוט מחדש ויכולת להפעיל מודעות הן בפייסבוק והן באינסטגרם דרך ממשק אחד.
יוטיוב:
YouTube מציעה תכונות מתקדמות יותר ליצירת סרטונים, עריכתם ושיתופם בהשוואה לאינסטגרם. מעבר לכך, YouTube מאפשרת להעלות תוכן וידאו ארוך יותר ומאפשרת למשתמשיה לקבל פירוט נרחב יותר אודות מוצר או שירות. יתרה מכך, YouTube נמצאת בבעלות גוגל, והרבה פעמים סרטוני יוטיוב נמצאים בראש תוצאות החיפוש של גוגל.
עובדה זו הופכת אותה לפלטפורמה מצוינת לקידום האתר בתוצאות החיפוש.
טיקטוק:
TikTok מציעה מספר תכונות עריכת וידאו ייחודיות ופשוטות לתפעול, כולל פילטרים, מוזיקה ואפקטים מיוחדים, מה שמאפשר לעסקים ליצור תוכן מבוסס וידאו בקלות ולקבל חשיפה מסיבית. מה שיפה בטיקטוק זה שהתוכן המפורסם בה מוגן מפני הפרת זכויות יוצרים.
ניתוח שוק ומתחרים לפני קידום אורגני באינסטגרם:
בעולם השיווק קיימים מספר מודלים אפשריים לניתוח התחרות בענף, במאמר זה אתמקד במודל מוכר שנקרא SWOT. ניתוח מתחרים פוטנציאליים באמצעות המודל הזה יכול לעזור לעסקים לזהות את החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים שלהם בענף. מודל SWOT מסייע בקבלת תובנות לדרכי פעולה והנה 3 דוגמאות שיעזרו לך להבין כיצד לנתח את התחרות:

קידום אורגני באינסטגרם: למה חשוב להיות בקשר עם קולגות ולקוחות?
בניית מערכות יחסים:
מעקב אחר פרופילים רלוונטיים מאפשר לעסקים להתחבר לקהל היעד שלהם, לתקשר עם קולגות בענף ולבנות קשרים עם לקוחות ושותפים פוטנציאליים.
הישארות בסוד העניינים:
מעקב אחר פרופילים רלוונטיים מספק לעסקים תובנות חשובות לגבי הענף שלהם, כולל טרנדים, עדכונים ושיטות עבודה מומלצות.
השראה לקידום אורגני באינסטגרם:
עסקים יכולים גם לקבל השראה לתוכן ואסטרטגיה משלהם דרך מעקב אחר פרופילים שרלוונטיים לחשבון שלהם. כולל רעיונות חדשים לפוסטים, שיתופי פעולה וקמפיינים שיווקיים.
הגדלת כמות עוקבים רלוונטיים:
מעקב אחר פרופילים באותו ענף מאפשר לעסקים להגיע לקהלים חדשים.
קידום אורגני באיסטגרם – איך לעודד מעורבות אמיתית?
סטוריטלינג:
שיתוף סיפורים אישיים או חוויות הקשורות למוצר או לשירות של העסק שלך בשביל להתחבר לעוקבים ברמה עמוקה יותר.
תוכן לקידום אורגני באינסטגרם שנוצר על ידי משתמשים:
שיתוף תוכן שנוצר על ידי משתמשים שמציג לקוחות אמיתיים וחוויותיהם עם מוצר או שירות של עסק בשביל לבנות קהל עוקבים נאמן. בדיוק כמו שמותג היופי Glossier עשה.
אימוג'ים והומור לקידום אורגני באינסטגרם:
שימוש באימוג'י והומור בכיתובים ובהערות בשביל לסחוף לקוחות חדשים ולעודד מעורבות.
מענה לתגובות:
אם התדמית העסקית חשובה לך ממליץ לך להקפיד להגיב ללקוחות ולהשתדל שזה יהיה כמה שיותר מהר.
האשטאגים – איך זה תורם לקידום אורגני באינסטגרם?
האשטגים (hashtags) חיוניים באינסטגרם כיוון שהם משמשים כמנוע החיפוש העיקרי של הפלטפורמה. הם מסייעים לתוכן שלך להגיע לקהלים חדשים שמחפשים נושאים רלוונטיים, מגדילים את החשיפה האורגנית של הפוסטים, ומאפשרים לך ליצור שיח סביב טרנדים בתחום שלך.
שיווק אורגני באינסטגרם דרך שאילתות חיפוש נפוצות:
בעת יצירת פוסטים, יש להשתמש בהאשטאגים הרלוונטיים לתוכן המועלה. זה כולל מונחי חיפוש פופולריים בשביל שלקוחות יוכלו למצוא את העסק שלך דרך שאילתות החיפוש הנפוצות.
היחשפות לקהלים חדשים:
כשמתחילים להזין ביטוי מסוים לפני שמקליקים עליו רואים הצעות של אינסטגרם לשאילתות קשורות לנושא שלך. כך אפשר לגלות שאילתות חיפוש נוספות שאפילו לא חשבת עליהן והן דרך מצוינת להגיע לקהל יעד נוסף.
יצירת קהילה משלך:
במקרים מסוימים כשמחפשים ביטוי מסוים שנשמע פופולרי ולא מוצאים קהילה קיימת, יש הזדמנות לעסק להקים קהילה משלו סביב שאילתא מסוימת.
כמה האשטאגים מומלץ לכל פוסט קידום אורגני באינסטגרם?
חשוב להקפיד על מינון נכון. שימוש יתר על המידה עלול להיראות כספאם ולהפחית את המעורבות. רצוי לשאוף להשתמש ב-5-10 האשטאגים רלוונטיים לכל פוסט.
דוגמאות להאשטאגים פופולריים לקידום אורגני עבור עסק מקומי בתחום הקפה:
#SanFranciscoCoffee
#CoffeeLover
#SpecialtyCoffee
#CoffeeTime
#CoffeeAddict
#CoffeeLife
#SanFranciscoEats
#BayAreaCoffee
#CoffeeShopVibes
#DrinkCoffeeDoStuff
באמצעות שילוב של האשטאגים פופולריים ונישתיים, בית הקפה יכול למשוך קהל רחב וממוקד.
מה הסיפור של הסטורי באינסטגרם?
הגעה לקהלים חדשים:
סטורי מאפשר לעסקים למשוך עוקבים חדשים ולקדם את הפרופיל העסקי שלהם בפלטפורמה.
מעניק תדמית עסקית אותנטית:
סטורי באינסטגרם הוא דרך מצוינת להעניק ללקוחות שלך הצצה אל מאחורי הקלעים של עסק. התוכן שאפשר להעלות הוא: אופן ייצור המוצרים או התפעול היומיומי. כך העוקבים רואים שיש בן אדם אמיתי שעומד מאחורי המותג שחשוב לו לשתף את הלקוחות לאורך המסע השיווקי.
יותר אינטראקטיבי:
ממשק הסטורי באינסטגרם מאפשר לתקשר עם הקהל דרך סקרים, שאלות וחידונים שמושכים את העין של הלקוחות וסוחפים אותם לספק משו"ב על התוכן שפורסם.
קורא לפעולה מיידית:
סטורי נמשך רק 24 שעות, ויוצר תחושת דחיפות עבור העוקבים, כך שמבחינתם זה או עכשיו או לעולם לא.
קידום אורגני באינסטגרם דרך אינסטגרם Reels:
אינסטגרם רילס היא תכונה שאינסטגרם השיקה כתגובה לפופולריות הגוברת של טיקטוק רילס. ממשק רילס מאפשר למשתמשים ליצור תוכן וידאו קצר ולשתף אותו. יתר על כן, הוא נחשב לאחד הכלים הפופולריים ביותר שיש לאינסטגרם להציע.
למה כדאי לך להשתמש ברילס לקידום אורגני באינסטגרם?
הרחבת אזור הפעילות:
אינסטגרם נותנת עדיפות ל-Reels בלשונית Explore של האפליקציה, מה שהופך אותם לגלויים עבור קהלים חדשים.
תוכן מעניין יותר:
ממשק רילס מציע לעסקים אפשרות להוסיף לתוכן מוזיקה, פילטרים ואפקטים אחרים במטרה להקל על בעלי עסקים ללא ידע וניסיון בתוכנות עריכת וידאו (בדיוק כמו בטיקטוק).
"גלשן" טוב יותר:
רילס מציע לעסקים הזדמנות "לרכב על הגל" ולנצל טרנדים חמים בשביל למתג את העסק.
יודע להשתלב עם הפיד:
ניתן לשתף רילס בפיד של האינסטגרם העסקי ולהוביל את קהל העוקבים לתוך ממשק הReels. כך, עסקים יכולים לצבור ויראליות באמצעות קהל הלקוחות הקיים ולקדם את הסרטון ברילס עבור קהלים חדשים.
קידום אורגני באינסטגרם – כלים מתקדמים:
ישנם כלי אוטומציה רבים זמינים לאינסטגרם, אך חשוב לציין שתנאי השימוש בפלטפורמה אוסרים להשתמש בכלים אלו לפעולות כמו לייק, תגובות, מעקב וביטול מעקב אחר משתמשים אחרים. הפרת תנאים אלה עלולה לגרום להשעיית החשבון או למחיקתו.
עם זאת, ישנם כמה כלי אוטומציה שניתן להשתמש בהם כדי לייעל משימות ולחסוך זמן, תוך הישארות במסגרת תנאי השימוש של אינסטגרם. הנה כמה דוגמאות:
כלי לתזמון העלאת תוכן המיועד לקידום אורגני לפלטפורמה:
ישנם מספר כלי תזמון, כגון Hootsuite, Buffer ו-Later, המאפשרים לתזמן את הפוסטים שלך מראש בשביל לנהל וליישם את התוכנית הכתובה ביומן התוכן שלך.
כלים לבקרה ומדידה בשיווק אורגני:
כלים כגון Sprout Social מאפשרים לך לעקוב ולנתח את הביצועים שלך באינסטגרם, כולל שיעורי מעורבות, צמיחת עוקבים וניתוח לפי מבנה אוכלוסין.
כלי מחקר של האשטאגים לטובת קידום אורגני מדויק:
כלים כגון Hashtagify ו-All Hashtag יכולים לעזור לך לחקור ולמצוא hashtags רלוונטיים לתוכן שלך.
כלים לעיצוב ויצירת תוכן סטטי ודינאמי:
ישנם מספר כלי עיצוב, כגון Canva ו-Photoshop, המאפשרים ליצור גרפיקה מרהיבה באיכות גבוהה עבור הפוסטים והסטוריז שלך באינסטגרם.
איך להימנע מחסימת חשבון באינסטגרם?
קידום פרופיל האינסטגרם יכול להיות משימה מאתגרת, ועל אחת כמה וכמה אם עושים את זה באופן אורגני. לצד זה, יש אתגרים נוספים, ביניהם סיכון לחסימת החשבון. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לדעת כיצד לקדם את חשבון האינסטגרם מבלי לחשוש להשעייתו או חסימתו:
חוק ה3 שניות:
פרופיל האינסטגרם הוא לרוב הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם נכנסים לחשבון שלך. לכן, חשוב לוודא שהוא ייצוגי ומובן לכולם כבר ב3 שניות הראשונות שהמבקר נכנס לפרופיל שלך.
תמיכה מבחוץ:
לאינסטגרם יש מטרה ברורה מאוד והיא לשמר את המשתמשים כמה שיותר בפלטפורמה שלה. לכן, לעסק שלך יש אינטרס לגרום למשתמשים להגיב או לבצע פעולת אהדה אחרת. ניתן לעודד רכישה באמצעות יצירת תחרות בקרב הלקוחות או הגרלת פרסים בקניית מוצרי פרימיום.
כמו כן, חשוב מאוד לעמוד בתקנון השימוש ולדאוג שהכללים יהיו ברורים לכולם. כך יעלה בידך להרוויח כמות מסיבית של לקוחות חדשים מבלי להסתכן שיחסמו את חשבונך.
לא לעשות עסקים עם רובוטים:
רכישת עוקבים מאתרים מפוקפקים היא דרך מהירה להגדיל הויראליות של הערוץ שלך, אבל זו לא דרך
בטוחה או אמיתית לקדם את הפרופיל העסקי שלך. לרוב, מדובר בבוטים שתוכנתו לבצע פעולות אהדה. במקרים מסוימים אנשים אמיתיים מישראל או ממדינה זרה שלא באמת מתעניינים בעסק שלך. ברוב המקרים, אנשים שקונים עוקבים פוגעים במוניטין ובשיעור המעורבות שלהם.
לסיכום,חשוב להישאר אותנטיים לאורך כל מסע הפרסום ולספק ערך אמיתי לעוקבים. בנוסף, להקפיד לשווק בפלטפורמות משלימות כמו פייסבוק, יוטיוב או TikTok כדי למצות את מלוא הפוטנציאל העסקי.
עם האסטרטגיות הנכונות, קידום אורגני באינסטגרם יכול להיות דרך יעילה ביותר לבנות מאגר של לקוחות משלמים שחוזרים לקנות ממך פעם אחר פעם.
מקווה שעזרתי לך לקבל תובנות😊
השתדלתי לתת לך כמה שיותר ערך במדריך הזה אבל אם הרגשת שזה היה קצת מסובך בשבילך, אני לגמרי מבין. שיווק אורגני זה תחום שדורש התייחסות שונה ושימוש בתוכנות מורכבות ולכן יכול להיראות מסובך.
אני פה בשביל להפוך את החיים שלך לפשוטים יותר. אם היית רוצה להפוך את העסק שלך לאימפריה חלומית מזמין אותך לגלול עוד קצת למטה ולהשאיר פנייה. מבטיח לחזור אליך בהקדם.
